Κάποιες αρχικές ιδέες:
- φιλοσοφία φυσικής/ ιστορία φαινομένου : παρουσίαση των φαινομένων από διαφορετικές οπτικές γωνίες (πχ αιτια-αποτέλεσμα, πιθανότητες)
- ιστορία επιστημών
- φυσικές επιστήμες (σύνδεση των γνώσεων των μαθημάτων)
- + οικονομία
- +χημεία
- +βιολογία
- χημέια-ζωή-οργάνωση
- βιοχημεία
- πράσινη χημεία
- μαθηματικά και καθημερινότητα (πρακτική εφαρμογή των μαθηματικών)
- ιστορία-φιλοσοφία-σήμερα (μελέτη της ιστορίας από διαφορετικές οπτικές,διαχωρισμός πηγών-γεγονότων,κριτική-σύγκριση φαινομένων,συσχέτιση με το σήμερα)
- ψυχολογία
- αγωγή υγείας
- θρησκειολογία (ανεπηρρέαστη μελέτη κοσμοθεωριών-θρησκειών)
- αγγλικά
- κατανομή μαθητών ανάλογα με το επίπεδο
- ανάλυση- ΄'φιλτράρισμα'' επικαιρότητας με διεθνή τύπο
- διαπραγμάτευση κοινωνικών ζητημάτων
- διεξαγωγή έρευνας-εργασίας με διεθνή βιβλιογραφία σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μαθήματα
- επαγγελματικός προσανατολισμός με κάλεσμα φοιτητή-καθηγητή-επαγγελματία ώστε να προβάλλεται η πραγματική διάσταση κάθε επαγγέλματος
μαθηματικά και καθημερινότητα (πρακτική εφαρμογή των μαθηματικών)λες σε ενα σημειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εφαρμογη των μαθηματικων στην καθημερινοτητα την μαθαινεις νομιζω στο δημοτικο κ στο γυμνασιο...
Επισης η κατανομη τον μαθητων αναλογα με το επιπεδο πρωτον δεν οριζεται απο το συνταγμα.Επισης ενα χαρακτηριστικο του ανθρωπου ειναι να μιμειται τον διπλανο του.Ετσι σε μια ταξη με χαμηλου επιπεδου μαθητες,δεν θα υπαρχει εξελιξη.Το επιπεδο των μαθητων θα μεινιε σταθερο καθως δεν θα υπαρχει κανενα <> καλου μαθητη μεσα στην ταξη.Οι καλοι μαθητες θα γινουν καλυτεροι αλλα οι κακοι δεν νομιζω.
Αυτό για τα επίπεδα το είπα μόνο για τα αγγλικά που στην ίδια τάξη βρίσκονται παιδιά απο c μέχρι prof! αυτό είναι ζημιογόνο για όλους. Οι μεν βαριούνται οι δε δεν μπορούν να παρακολουθήσουν. Εννοείται πως έχεις δίκιο γενικότερα αλλά για τα αγγλικά νομιζω πως ισχύουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά. Τώρα για τα μαθ δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια τι κάναμε στο δημοτικό και γυμνάσιο.:S
ΑπάντησηΔιαγραφή